Milyen fizetési módok közül lehet választani?
A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet bankkártyás előrefizetéssel (Stripe), PayPal-on keresztül, vagy utánvéttel a kiszállítást teljesítő futárnál bankkártyával vagy készpénzben.
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
A Webáruházban megrendelt termékeket DPD házhozszállítással tudod kérni.
Mikor kapom meg a rendelésem?
A rendelésedet lehetőség szerint még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, ami 1-2 munkanapon belül kiszállításra kerül.
12:00-ig leadott megrendeléseket már másnap kiszállítjuk.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A webshopunkban vásárolt termékek kiszállítása 990 Ft.
Hova szállítunk jelenleg?
Jelenleg csak Magyarország területén.
Szükséges regisztrálni a rendeléshez?
Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül,„vendégként” is vásárolhatsz.
Rendelhet cég a webáruházból?
Igen, fogadunk rendeléseket cégek részéről is.
Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?
A számlát elektronikus módon a megadott e-mail címedre küldjük ki.
Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?
A visszaküldést szerződött futár partnerünk végzi. A visszaküldéssel kapcsolatos igényed kérjük minden esetben a support@monteen.eu címen jelezd az átvételt követő legkésőbb 14 napon belül.
Nem emlékszem a jelszavamra. Mit tehetek?
Ha nem emlékszik már jelszavára, kérjük használja a Elfelejtett jelszó opciót, amit a Bejelentkezés lapon megtalálhatja.
Szükségem van felhasználói fiókra, hogy tudjak vásárolni?
Nem szükséges, lehetősége van gyors rendelésre is, amikor tényleges regisztráció nem történik. Az egyszerű és gyors rendelésleadás ellenére célszerű regisztrálni. Regisztrálhatsz akár a termékek kosárba rakása után is.
Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?
A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani.
Mi a teendőm, ha hiányos csomagot vagy hibás terméket kapok?
Abban az esetben, ha megrendelésed hiányos vagy a termék hibás állapotban érkezik meg, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a support@monteen.eu címen, hogy kivizsgálhassuk az esetet.
Hogyan történik a pénzvisszafizetési garancia érvényesítése?
Ha mégsem tetszik a termék, amit rendeltél, vagy valamiért nem vagy vele megelégedve, akkor lehetőséged van élni pénzvisszafizetési garanciánkkal, melyet a csomag átvételétől számított 14 napon belül kérhetsz. Fontos, hogy csak olyan terméket tudunk visszavenni, amit nem használtál, ezért kérjük, hogy a rendelés kézhezvételét követően azonnal jelezd nekünk a support@monteen.eu e-mail címen, ha élni szeretnél a pénzvisszafizetési garanciával. Munkatársunk igyekezni fog a lehető leghamarabb válaszolni neked a pontos teendőkkel.
Milyen garancia érvényes a MONTEEN pénztárcákra?
Termékeinkre 3 év garanciát vállalunk, melynek értelmében bármikor kicseréljük őket, ha a probléma a termék hibájából keletkezett. A rendelés átvételétől számítva 14 napot biztosítunk az elállásra és a termék árának visszatérítésére, 14 napon túl azonban csak a termék cseréje lehetséges. A garancia érvényesítésével kapcsolatban vedd fel velünk a kapcsolatot a support@monteen.eu e-mail címen.